پیام مدیریت ناردین پلیمر اسپادانا

بسمه تعالی

بنام او که می آفریند

خداوند قادر متعال را شاکرم که بر من منت نهاد و توفیق داد تا با هدف خودکفائی و اشتغال زائی در صنعت پی وی سی یک واحد نمونه ، پویا و برخوردار از تکنولولوژی برتر روز ایجاد و راه اندازی نمایم . که این مهم با لطف و یاری ایزد منان و جذب پرسنل مجرب ، متعهد ، خلاق و کارآمد و با تلاش بی دریغ نیروهای شرکت محقق گردیده است.

اینجانب اعتقاد راسخ دارم با تلاش و کار صادقانه و تولید محصولات با کیفیت عالی است که می توان نیروهای انسانی را چه در بخش تولید و چه در بخش توزیع به اشتغال گمارد و از بسیاری از ناهنجاریهای جامعه که یکی از بزرگترین دغدغه های دولت در اداره کشور است مثل اعتیاد و بزهکاری و از بین رفتن نیروهای فعال جامعه جلوگیری نمود.

موفقیت و سرافرازی هر ملتی در گرو کار و تولید است که با تلاش و کار نیروهای انسانی هر جامعه ای نه تنها برای خود ایجاد درآمد می نمایند بلکه با پرداخت مالیات به دولت در اداره کشور کمک فراوانی می نمایند . اینجانب همیشه بر این اصل که (مشتری سرمایه معنوی و واقعی ماست) اعتقاد داشته و با ایجاد تعامل و ارتباط دو طرفه در جلب رضایت کامل آنان گام برداشته ام و با بکارگیری نظرات و انتقادات آنان در پیشبرد اهداف شرکت و تولید محصولات با کیفیت بالا و ارائه خدمات بهتر اقدام نموده ام.

اینجانب مفتخرم در شرکت ناردین پلیمر همکاران متعهد، متخصص و با تجربه ، با استفاده از مدیریت صحیح، همراه با برنامه ریزی دقیق و توان علمی وتخصصی بالا در تحقق اهداف اصولی و بنیادی شرکت بی وقفه تلاش و پافشاری می نمایند. امید دارم در این خصوص با همکاری نزدیک وصمیمی با مصرف کنندگان و مشتریان محترم در هر سال شاهد شکوفایی وارائه خدمات و محصولات جدید ومتنوع تر باشیم تا گامهای مهمتری در نیل به خودکفائی کامل برداریم.

((ما می دانیم که می توانیم))